ISSN: 1648 - 4460

International Journal of Scholarly Papers

VU KHF

Transformations  in
Business & Economics

Verslo ir ekonomikos
transformacijos

  • © Vilniaus universitetas, 2002-2007
  • © Brno technologijos universitetas, 2002-2007
  • © Latvijos universitetas, 2002-2007
Straipsnis
Moterų antreprenerystė Europos darbo rinkoje: laikas realizuoti idėjas Internete
Dainora Grundey, Miglė Sarvutytė

SANTRAUKA. Remiantis straipsnyje pateiktais duomenis ir faktais, vidutinė Europos moteris-antreprenerė: turi aukštąjį išsilavinimą, turi šeimą (partnerį), turi vaikų, turi mikro įmonę, verslą sukūrė pati. Vertinant iššūkius vidutinei Europos moteriai-entreprenerei, galima teigti, jog: finansiniai iššūkiai (49.7%) įvardijami kaip didžiausias barjeras Europos moterų verslo veiklos vystyme, sprendimų priėmimo laisvės ir kontrolės (47.2%) poreikis skatina Europos moteris imtis verslo, darbo ir šeimos derinimas (31.4%), įskaitant motinystę, šeimos priežiūrą, kvalifikacijos kėlimą ir t.t. kelia taip pat didelį susirūpinimą.

Remiantis kabinetinio tyrimo metu išanalizuotais dviejų internetinių svetainių antriniais duomenimis, galima teigti, jog egzistuoja žymūs (kai kuriais atvejais net diametraliai priešingi) skirtumai tarp moterų užimtumo informacijos centrų Kaune ir Vilniuje šiose srityse: svetainių dedamosiose (meniu), organizacijos misijoje, tiksluose ir uždaviniuose, organizacijos siūlomose paslaugose ir priemonėse.

Pagrindiniai dviejų Lietuvos moterų-antreprenerių svetainių Moterų užimtumo informacijos centro Vilniuje ir Kauno moters užimtumo informacijos centras trūkumai gali būti įvardijami taip:

  • Pakankamai nykus svetainės dizainas, kuris turėtų būti dalykiškas, informatyvus, patrauklus. Sektinas pavyzdys būtų Lietuvos smulkaus ir vidutinio verslo plėtros agentūros (LSVVPA) internetinė svetainė (www.svv.lt).
  • E-diskusijų ir e-forumų nebuvimas – tai interaktyvumo stygius, neleidžiantis moterims verslininkėms bendrauti realiame laike, gauti neatidėliotiną pagalbą, konsultacijas bei patarimus.
  • E-konferencijų ir e-debatų trūkumas, kas taupytų kelionės išlaidas, laiko sąnaudas, didintų dalyvių skaičių bei potencialiai jų aktyvumą.
  • Narystės ir prenumeratos nebuvimas ir neskatinimas.

REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: antreprenerystė, darbo rinka, moterys-antreprenerės, veikla Internete, Europa, Lietuva.

Editorial correspondence:

Scholarly papers Transformations in Business & Economics
Kaunas Faculty
Vilnius University
Muitinės g. 8
Kaunas, LT-44280
Lithuania

Sitemap

Visits:

Valid XHTML 1.0 Strict