Verslo ir ekonomikos
transformacijos
- © Vilniaus universitetas, 2002-2025
- © Brno technologijos universitetas, 2002-2025
- © Latvijos universitetas, 2002-2025
Straipsnis
KAIP PREKYBININKŲ ATSAKYMAI GALI KOREGUOTI POTENCIALIŲ VARTOTOJŲ PASITIKĖJIMĄ PO NEIGIAMŲ E. PRODUKTŲ APŽVALGŲ? PRISKYRIMO TEORIJOS PERSPEKTYVA
Yang Wang, Gangren Zhang, Gaixian Chai, Bo Yang
SANTRAUKA:  Faktinėse e. komercijos platformose dažniau akcentuojamas prekybininkų priskyrimo vaidmuo, paaiškinant operacijų nesėkmes. Siekiant ištirti, kaip prekybininkų grįžtamojo ryšio priskyrimai veikia pasitikėjimo pažeidimus ir jo atkūrimą po neigiamų produktų apžvalgų, remiantis priskyrimo teorija, buvo sukurtas priskyrimo modelis, galintis padėti atkurti potencialių vartotojų pasitikėjimą. Modelio veiksmingumas buvo įvertintas scenarijais pagrįstų eksperimentų metu, kuriuose dalyvavo 467 tipiniai jauni pirkėjai, mėgstantys pirkti internetu. Tyrime analizuota, kaip atsakomybė, kontroliuojamumas ir prekybininkų atsiliepimai veikia pasitikėjimo pažeidimus ir jo atkūrimą. Remiantis prekybininkų atsiliepimais, siūloma nauja paslaugų atkūrimo perspektyva. Taip išplečiamos priskyrimo teorijos taikymo ribos. Atsižvelgiant į tyrimo rezultatus, operatoriams teikiamos rekomendacijos strategiškai taikyti priskyrimo paaiškinimus, siekiant sumažinti neigiamų apžvalgų poveikį.
REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: neigiamos apžvalgos; prekybininkų atsakymas; pasitikėjimas; atkūrimo strategijos; priskyrimo teorija.
