ISSN: 1648 - 4460

International Journal of Scholarly Papers

VU KHF

Transformations  in
Business & Economics

Verslo ir ekonomikos
transformacijos

  • © Vilniaus universitetas, 2002-2025
  • © Brno technologijos universitetas, 2002-2025
  • © Latvijos universitetas, 2002-2025
Straipsnis

DIRBTINIO INTELEKTO VEIKSNIAI, LEMIANTYS ORGANIZACINĮ ANGLŲ KALBOS MOKYMO ĮSTAIGŲ VEIKLOS EFEKTYVUMĄ KINIJOJE
Na Li

SANTRAUKA:  Šiame tyrime nagrinėjamas dirbtinio intelekto diegimo priemonių (organizacinės investicijos į DI, intelektualios mokymo sistemos, adaptyvios mokymosi platformos, kultūriškai jautrūs DI įrankiai ir dėstytojų mokymai DI srityje) poveikis skirtingiems Kinijos anglų kalbos mokymo įstaigų organizacinės veiklos rodikliams (studentų skaičiaus augimas, suasmeninta mokymosi patirtis, padidėjęs studentų įsitraukimas, geresnis mokymo efektyvumas ir organizacinių pajamų augimas). Tyrime pritaikyta daugiamatė daugybinė tiesinė regresinė analizė. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad DI diegimas žymiai pagerina anglų kalbos mokymo įstaigų Kinijoje organizacinius veiklos rezultatus. Pabrėžtinos strateginės investicijos į DI pagrįstas technologijas: adaptyvias mokymosi platformas, kultūriškai jautrius DI įrankius, intelektualias mokymo sistemas ir dėstytojų mokymus DI srityje. Tyrimo išvados leidžia pateikti naudingų teorinių ir praktinių implikacijų pedagogams, politikos formuotojams ir verslo vadovams. Todėl institucijų vadovai turi suvokti DI ne tik kaip technologinį atnaujinimą, bet ir kaip neatsiejamą organizacinės strategijos elementą, palaikantį veiklos efektyvumą, finansinį tvarumą ir ilgalaikį augimą.

REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: dirbtinis intelektas; anglų kalbos mokymo įstaigos; pajamų augimas; organizacinis veiklos efektyvumas; Kinija.

Editorial correspondence:

Scholarly papers Transformations in Business & Economics
Kaunas Faculty
Vilnius University
Muitinės g. 8
Kaunas, LT-44280
Lithuania

Sitemap

Visits:

Valid XHTML 1.0 Strict