Verslo ir ekonomikos
transformacijos
- © Vilniaus universitetas, 2002-2025
- © Brno technologijos universitetas, 2002-2025
- © Latvijos universitetas, 2002-2025
Straipsnis
BLOCKCHAIN IR KITI VEIKSNIAI, LEMIANTYS TURIZMO ĮMONIŲ FINANSINĮ PATRAUKLUMĄ REGIONO LYGMENIU: SIŪLOMAS SINTETINIS LĖŠŲ PRITRAUKIMO RODIKLIS
Juan Francisco Prados-Castillo, José Antonio Salinas Fernández, Amalia Cristina Casas-Jurado
SANTRAUKA:  Šiame tyrime įvertinti pagrindiniai veiksniai, lemiantys netradicinį finansavimą turizmo pramonėje kaip alternatyvą tradiciniam finansavimui. Tirta, ar įmonės, naudojančios Blockchain technologiją arba integruojančios ją į savo procesus, turi didesnę tikimybę užsitikrinti investicijas. Pasiūlyti kintamieji, didinantys finansinį patrauklumą turizmo sektoriuje. Taip pat nagrinėta, ar Blockchain technologiją taikančios įmonės pritraukia daugiau investicijų. Pasitelkus 1327 turizmo įmones iš Crunchbase, sukurti penki rodikliai ir sukonstruotas sintetinis rodiklis taikant P2 atstumo metodą. Rezultatai atskleidė, kad turizmo įmonės, taikančios Blockchain, turi realesnę tikimybę užsitikrinti finansavimą ir taip veikti regiono finansavimo galimybes bei didinti patrauklumą privatiems investuotojams. Sintetinis finansavimo pritraukimo rodiklis yra nauja priemonė, leidžianti vertinti investicinį potencialą visame pasaulyje, taip pat įžvelgti finansinį patrauklumą įvairiuose regionuose ir išryškinti pažangiųjų technologijų, tokių kaip Blockchain, vaidmenį užtikrinant privačias investicijas.
REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: turizmo finansavimas ir konkurencingumas; Crunchbase; regioninė analizė; sintetinis lėšų pritraukimo rodiklis; DP2.
