Verslo ir ekonomikos
transformacijos
- © Vilniaus universitetas, 2002-2025
- © Brno technologijos universitetas, 2002-2025
- © Latvijos universitetas, 2002-2025
Straipsnis
VERSLO STRATEGIJOS MUZIKOS KULTŪROS KOMUNIKACIJOS ĮMONĖSE: DI ĮTAKA
Guoxu Fan
SANTRAUKA:  Dirbtinio intelekto atsiradimas pakeitė verslo strategijas įvairiose pramonės šakose, taip pat ir muzikos kultūros komunikacijos įmonėse (angl. MCCC), kurių specializacija - muzikos kultūros turinio visuomenei kūrimas, kuravimas ir pristatymas. Šiame straipsnyje, taikant daugialypės kartotinės tiesinės regresijos (angl. MMLR) analizę, nagrinėjama dirbtinio intelekto (duomenų analizės, mašininio mokymosi algoritmų, natūralios kalbos apdorojimo ir automatizuotų gamybos procesų) įtaka Kinijos muzikos kultūros komunikacijos įmonių taikomoms verslo strategijoms, taip pat muzikos turinio kūrimui, turinio kuravimui, veiklos efektyvumui, auditorijos įtraukimui ir vartotojų personalizavimui. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad įvairios dirbtinio intelekto priemonės itin reikšmingai veikia įvairias MCCC verslo strategijas. Taigi, šis tyrimas prisideda prie esamų tyrimų, nes juo atskleidžiama, kaip dirbtinis intelektas gali būti strategiškai naudojamas ir muzikos kultūros komunikacijos įmonėse. Tyrime pabrėžiama DI integravimo svarba siekiant papildyti tvarią muzikos kultūros komunikacijos įmonių verslo strategijų plėtrą.
REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: dirbtinis intelektas; muzikos kultūros komunikacija; MCCC; verslo strategijos.