ISSN: 1648 - 4460

International Journal of Scholarly Papers

VU KHF

Transformations  in
Business & Economics

Verslo ir ekonomikos
transformacijos

  • © Vilniaus universitetas, 2002-2023
  • © Brno technologijos universitetas, 2002-2023
  • © Latvijos universitetas, 2002-2023
Straipsnis

SOCIALINĖS INOVACIJOS PRECEDENTO NETURINČIŲ KRIZIŲ METU: MINIOS IŠMINTIES, AIDO KAMERŲ IR SOCIALINIO PASITIKĖJIMO VAIDMENYS
Khaled Saleh Al-Omoush, Carlos Lassala, Mutaz M. Al-Debei, Samuel Ribeiro-Navarrete

SANTRAUKA:  Kolektyvinė visuomenės atsakomybė didėja susidūrus su precedento neturinčiomis krizėmis, tokiomis kaip COVID-19 protrūkis, o socialinės inovacijos tampa gyvybiškai svarbiu ištekliumi jas atlaikant ir kovojant su jomis. Atsižvelgiant į neatidėliotiną socialinių inovacijų poreikį, būtina išnagrinėti interaktyvaus požiūrio ir bendradarbiavimu grindžiamo socialinio elgesio socialinėje žiniasklaidoje poveikį socialinių inovacijų kūrimui.Iki šiol nebuvo aptikta tyrimų, kuriuose būtų tirti ryšiai tarp socialinių inovacijų, minios išminties ir aido kamerų poveikio pasaulinių pandemijos krizių metu. COVID-19 pandemijos metu nebuvo atlikta empirinės analizės apie socialinio pasitikėjimo vaidmenį skatinant socialines inovacijas, minios išmintį ir aido kameras. Todėl šis tyrimas yra vertingas tyrinėjant socialinių tinklų aido kamerų vaidmenį ir minios išmintį kuriant socialines inovacijas. Šiame tyrime tiriamas aido kamerų vaidmuo ir minios išmintis socialinėse inovacijose precedento neturinčių krizių, tokių kaip naujausia COVID-19 pandemija, metu. Jame taip pat nagrinėjamas socialinio pasitikėjimo poveikis aido kameroms, minios išminčiai ir socialinėms inovacijoms precedento neturinčių krizių metu. Panaudotas internetinis klausimynas, jį užpildė 432 "Facebook" nariai Jordanijoje. Buvo surinkti duomenys, kurie analizuoti naudojant PLS-SEM. Rezultatai rodo, kad minios išmintis reikšmingai teigiamai veikia socialines inovacijas, o aido kameros stipriai neigiamai veikia socialines inovacijas. Be to, socialinis pasitikėjimas daro didelę įtaką žiniasklaidos aido kameroms, minios išminčiai ir socialinėms inovacijoms. Šis tyrimas prisideda prie nuolatinių diskusijų apie veiksnius, lemiančius socialines inovacijas reaguojant į netikėtas krizes.

REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: socialinė žiniasklaida; aido kameros; minios išmintis; socialinės inovacijos; socialinis pasitikėjimas.

Editorial correspondence:

Scholarly papers Transformations in Business & Economics
Kaunas Faculty
Vilnius University
Muitinės g. 8
Kaunas, LT-44280
Lithuania

Sitemap

Visits:

Valid XHTML 1.0 Strict