ISSN: 1648 - 4460

International Journal of Scholarly Papers

VU KHF

Transformations  in
Business & Economics

Verslo ir ekonomikos
transformacijos

  • © Vilniaus universitetas, 2002-2022
  • © Brno technologijos universitetas, 2002-2022
  • © Latvijos universitetas, 2002-2022
Straipsnis

ŠVIESIOJI VARTOTOJŲ ĮTARUMO PUSĖ
Adriana Manolică, Adriana Vulpe, Teodora Roman, Lorin-Mircea Drăgan, George-Cristian Nistor, Mirabela Matei

SANTRAUKA:. . Juodasis penktadienis yra pats geriausias laikotarpis apsipirkti, nes mažmenininkai turi puikią galimybę pratęsti pasiūlymų galiojimo laiką. Bėgant metams, šis reiškinys paplito ir kitose pasaulio šalyse. Nors šis reiškinys pripažintas visuotinai, tačiau kilo poreikis ištirti vartotojų požiūrį į Juodojo penktadienio pardavimų laikotarpį. Šviesioji įtarumo pusė analizuojama remiantis vartotojų elgesiu. Tai reiškia, kad vartotojas ketina pirkti ir atsargiau vertina Juodojo penktadienio metu parduodamus gaminius. Taip yra dėl to, kad vartotojai kreipia dėmesį į skirtingus dalykus, pavyzdžiui, kainą, analizuoja siūlomus gaminius, lygina skirtingas interneto svetaines ir parduotuves, vertina galiojimo laiką, gaminio sudėtį, prekės ženklą ir šalį (tiekėją). Gauti tyrimo rezultatai gali padėti rinkodaros specialistams, verslininkams ir įmonėms, kurios dažniausiai Juodojo penktadienio metu yra labai aktyvios.

REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: vartotojų įtarumas, įtarumas dėl Juodojo penktadienio, skepticizmo skalė, vartotojo požiūris, reklaminės žinutės.

Editorial correspondence:

Scholarly papers Transformations in Business & Economics
Kaunas Faculty
Vilnius University
Muitinės g. 8
Kaunas, LT-44280
Lithuania

Sitemap

Visits:

Valid XHTML 1.0 Strict