ISSN: 1648 - 4460

International Journal of Scholarly Papers

VU KHF

Transformations  in
Business & Economics

Verslo ir ekonomikos
transformacijos

  • © Vilniaus universitetas, 2002-2022
  • © Brno technologijos universitetas, 2002-2022
  • © Latvijos universitetas, 2002-2022
Straipsnis
SOCIALINĖS ŽINIASKLAIDOS RINKODAROS VAIDMUO MVĮ SEKTORIAUS VEIKLOS REZULTATAMS
Erum Zahoor Zaidi, Rizwan Raheem Ahmed, Saqlain Raza

SANTRAUKA.  Socialinės žiniasklaidos rinkodara stipriai veikė MVĮ rinkodaros strategiją. Tačiau Pakistane MVĮ poveikis verslo našumui vis dar nėra ištirtas. Šiuo tikslu tyrime iškelti trys pagrindiniai uždaviniai: išsiaiškinti socialinės žiniasklaidos rinkodaros veiksmingumą MVĮ sektoriaus verslo našumui; nustatyti, ar socialinės žiniasklaidos rinkodara yra veiksminga kuriant klientų reakciją; ir nustatyti socialinės žiniasklaidos rinkodaros poveikį kuriant prekės ženklo vertę. Mažiausiųjų dalinių kvadratų struktūrinių lygčių (PLS-SEM) modeliavimo imtį sudarė 212 restoranų pramonės verslininkų apklausa; atsakymai užfiksuoti pasitelkus modifikuotą struktūrizuotą klausimyną. Tiesioginio poveikio rezultatai rodo, kad socialinės žiniasklaidos rinkodara stipriai veikia prekės ženklo vertę, o socialinės žiniasklaidos raštingumas - klientų reakciją. Be to, tiesioginis prekės ženklo vertės poveikis turi didelės įtakos klientų reakcijai, o didelė klientų reakcija reikšmingai veikia verslo našumą. Prekės ženklo vertės tarpininkavimo poveikis susijęs su socialinės žiniasklaidos rinkodara ir klientų reakcija. Panašus prekės ženklo vertės tarpininkavimas stebimas tarp klientų reakcijos ir verslo našumo. Galiausiai paaiškėjo, kad socialinės žiniasklaidos raštingumo priemonių naudojimas yra reikšmingas kelio analizės prognozavimo veiksnys, kuris stipriai ir reikšmingai veikia prekės ženklo vertę ir klientų reakciją. Šis tyrimas praktiškai ir vadybos prasme vertingas restoranų verslo MVĮ sektoriui.

REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: PLS-SEM; socialinės žiniasklaidos rinkodara; socialinės žiniasklaidos raštingumas; prekės ženklo vertė; verslo našumas.

Editorial correspondence:

Scholarly papers Transformations in Business & Economics
Kaunas Faculty
Vilnius University
MuitinÄ—s g. 8
Kaunas, LT-44280
Lithuania

Sitemap

Visits:

Valid XHTML 1.0 Strict