ISSN: 1648 - 4460

International Journal of Scholarly Papers

VU KHF

Transformations  in
Business & Economics

Verslo ir ekonomikos
transformacijos

  • © Vilniaus universitetas, 2002-2021
  • © Brno technologijos universitetas, 2002-2021
  • © Latvijos universitetas, 2002-2021
Straipsnis
STRATEGINIŲ GRUPIŲ IR VEIKLOS REZULTATŲ MAŽMENINĖS PREKYBOS SEKTORIUJE TYRIMO TEORINĖ IR METODOLOGINĖ PERSPEKTYVA
Ewa Stańczyk-Hugiet, Katarzyna Piórkowska, Mostefa Ider

SANTRAUKA.  Straipsnio tikslas - pateikti teorinį požiūrį į strategines grupes (SG) ir veiklos rezultatus mažmeninėje prekyboje. Konkretūs tikslai yra šie: a) nustatyti SG būklę; b) nustatyti pagrindines, antrines ir pereinamojo laikotarpio įmones bei jų charakteristikas; c) nustatyti grynąsias, hibridines ir mišriąsias strategijas įmonėse, ypač SG; d) nustatyti SG struktūros, strategijų ir įmonių veiklos rezultatų sąsajas; e) pasiūlyti SG ir veiklos rezultatų mažmeninėje prekyboje tyrimo metodiką. Siekiant įgyvendinti straipsnio tikslus, apžvelgta aprašomoji literatūra. Dokumente patobulintas SG metodas. Straipsnis prisideda prie SG srities plėtros. Jame susietas SG požiūris su veiklos rezultatais ir strategijos tipu ontologijos, epistemologijos ir aksiologijos srityje.

REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: strateginės grupės, įvaizdis, subjektyvios priemonės, veiklos rezultatai.

Editorial correspondence:

Scholarly papers Transformations in Business & Economics
Kaunas Faculty
Vilnius University
MuitinÄ—s g. 8
Kaunas, LT-44280
Lithuania

Sitemap

Visits:

Valid XHTML 1.0 Strict