ISSN: 1648 - 4460

International Journal of Scholarly Papers

VU KHF

Transformations  in
Business & Economics

Verslo ir ekonomikos
transformacijos

  • © Vilniaus universitetas, 2002-2021
  • © Brno technologijos universitetas, 2002-2021
  • © Latvijos universitetas, 2002-2021
Straipsnis
AR E. PREKYBA GALI PAGERINTI ŽEMĖS ŪKIO KOOPERATYVŲ PELNINGUMĄ?
Chi Liang, Ye Xingqing, Jiliang Ma

SANTRAUKA.  2020 m. COVID-19 padarė didelę įtaką žemės ūkio produktų pardavimui Kinijoje. Atsižvelgiant į tai, e. prekyba suvaidino svarbų vaidmenį sprendžiant šią problemą. Todėl tai vėl tapo Kinijos vyriausybės ir tyrėjų dėmesio centru. Kooperatyvas yra svarbus kanalas Kinijos ūkininkams parduoti žemės ūkio produktus, todėl šis klausimas gyvybiškai svarbus moksliniams tyrimams, siekiant aptarti, ar e. prekybos pritaikymas kooperatyve skatina jo pelningumą. Todėl šiame tyrime taikomas logistinis modelis analizuojant veiksnius, turinčius įtakos e. prekybos naudojimui kooperatyvuose, taip pat polinkio balų atitikimo modelis, siekiant apskaičiuoti e. prekybos poveikį kooperatyvų pelno maržai. Taigi, galima padaryti šias išvadas: (1) sprendimų priėmėjų lytis ir išsilavinimas, produktų perdirbimo laipsnis bei atitinkamas produktų sertifikavimas yra svarbūs įtaką darantys veiksniai; (2) e. prekyba gali žymiai pagerinti kooperatyvų pelno maržą; (3) e. prekyba vaidina svarbesnį vaidmenį gerinant kooperatyvų, parduodančių pirminius perdirbtus produktus, pelno maržą. Šio tyrimo išvados yra pagrįstos nacionalinio lygio apklausa, taigi pramonės politika turėtų būti formuojama atsižvelgiant į šiuos reikšmingus veiksnius, kad būtų palaikoma e. prekybos plėtra kooperatyvuose, ypač parduodančių pirminius perdirbtus produktus.

REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: e. prekyba, kooperatyvas, pelno marža, produkto tipas.

Editorial correspondence:

Scholarly papers Transformations in Business & Economics
Kaunas Faculty
Vilnius University
MuitinÄ—s g. 8
Kaunas, LT-44280
Lithuania

Sitemap

Visits:

Valid XHTML 1.0 Strict