ISSN: 1648 - 4460

International Journal of Scholarly Papers

VU KHF

Transformations  in
Business & Economics

Verslo ir ekonomikos
transformacijos

  • © Vilniaus universitetas, 2002-2017
  • © Brno technologijos universitetas, 2002-2017
  • © Latvijos universitetas, 2002-2017
Straipsnis
ĮSITRAUKIMAS IR KELIONIŲ KOMPANIONŲ KVIETIMAS: NARIŲ ELGESYS VIRTUALIOSE KELIONIŲ BENDRUOMENĖSE
Tingting Yi, Ying Wu, Ning Niu

SANTRAUKA.  Augant informacinių technologijų ir pačių žmonių organizuojamų kelionių tendencijai, vis daugiau turistų virtualiose kelionių bendruomenėse (VKB) ieško kelionių kompanionų. Vis dėlto ši sritis dar nėra pakankamai ištirta. Tyrime analizuojami VKB nariai pagal įsitraukimo teoriją. Pasitelkus veiksnių analizę ir struktūrinių lygčių modeliavimą (SEM), tiriama įtaka tarp vartotojų įsitraukimo ir ketinimo bei elgesio kviečiant kelionių kompanionus VKB. Rezultatai atskleidžia, kad pirmiausia įsitraukimą galima padalinti į tris dimensijas: asmeninę, informacinę ir situacinę. Visos daro teigiamą įtaką ketinimui kviesti kelionių kompanionus. Situacinis įsitraukimas, kaip įtakos veiksnys, turi aukščiausią reitingą. Dalyvavimas ne tik netiesiogiai irgi daro įtaką kompanionų kvietimo elgsenai. Nors ketinimas laikomas mediatoriumi, bet taip pat tiesiogiai veikia kvietimo elgseną. Tyrimas papildo įsitraukimo teoriją. Būsimai vadovavimo praktikai vertinga straipsnyje pateikta diskusija, implikacijos ir išvados.

REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: įsitraukimas, virtuali kelionių bendruomenė, kelionių kompanionų kvietimas.

Editorial correspondence:

Scholarly papers Transformations in Business & Economics
Kaunas Faculty
Vilnius University
MuitinÄ—s g. 8
Kaunas, LT-44280
Lithuania

Sitemap

Visits:

Valid XHTML 1.0 Strict