ISSN: 1648 - 4460

International Journal of Scholarly Papers

VU KHF

Transformations  in
Business & Economics

Verslo ir ekonomikos
transformacijos

  • © Vilniaus universitetas, 2002-2014
  • © Brno technologijos universitetas, 2002-2014
  • © Latvijos universitetas, 2002-2014
Straipsnis
SPRENDIMŲ PIRKTI DRAUDIMO PASLAUGAS PRIĖMIMO PROCESO SUDĖTINGUMAS
Aurelija Ulbinaitė, Marija Kučinskienė, Yannick Le Moullec

SANTRAUKA. Sparčiai augantys, ypač Azijoje, draudimo rinkų privalumai ragina geriau suvokti atitinkamus vartotojų lūkesčius ir elgseną. šiame straipsnyje pristatomas modeliavimo ir analizės metodas, leidžiantis išsiaiškinti, kaip vartotojai priima sprendimą pirkti draudimo paslaugas. Remdamiesi nenuosekliais draudimo paslaugų vartotojų tyrimais, siūlomas modelis, sujungiantis ir išplečiantis dabartinę plėtros situaciją. šis modelis apima įvairias vartotojų savybes: gyvenimo kokybę, sugebėjimą išvengti rizikos, draudimo įpročius, šeimos filtrus, vartotojo supratingumą, saugumo poreikio suvokimą, draudimo reikalingumą ir įperkamumą. Kartu visos jos modeliuoja vartotojo polinkį pirkti draudimo paslaugas. Su jomis susijęs ir kompromiso tarp kainos ir kokybės filtras, nulemiantis sprendimą įsigyti konkretų gaminį. Taip pat mes siūlome sistemą, kuri rodo atrankos proceso sudėtingumą. Eksperimentai rodo, kaip siūlomas modelis gali būti taikomas analizuoti įvairių parametrų įtaką. Rezultatai rodo, kad ryšys tarp pajamų lygio ir ketinimo pirkti nėra linijinis; kai draudimo paslauga yra laikoma įperkama, vartotojai yra linkę pirkti ją, kreipdami mažiau dėmesio į jos kokybę. Taip pat vartotojai linkę elgtis panašiai proporcingai jų pajamų lygiui, o masalo efektas turi įtakos kompromisui tarp kainos ir kokybės.

REIKšMINIAI ŽODŽIAI: draudimas, vartotojų elgsena, sprendimas pirkti, pasirinkimo sudėtingumas, kompromisas tarp kainos ir kokybės.

Editorial correspondence:

Scholarly papers Transformations in Business & Economics
Kaunas Faculty
Vilnius University
MuitinÄ—s g. 8
Kaunas, LT-44280
Lithuania

Sitemap

Visits:

Valid XHTML 1.0 Strict