ISSN: 1648 - 4460

International Journal of Scholarly Papers

VU KHF

Transformations  in
Business & Economics

Verslo ir ekonomikos
transformacijos

  • © Vilniaus universitetas, 2002-2013
  • © Brno technologijos universitetas, 2002-2013
  • © Latvijos universitetas, 2002-2013
Kuriame Lietuvos ateitį
Straipsnis
KULTŪROS ORGANIZACIJŲ KURIAMŲ PRODUKTŲ VARTOJIMĄ SKATINANTYS VEIKSNIAI
Aistė Urbonienė, Virginija Jurėnienė

SANTRAUKA. Kultūros centras yra viena iš nedaugelio kultūros organizacijų, besiformuojanti nacionaliniu pagrindu, turinti mažai analogų kitose valstybėse, todėl įgaunanti ypatingą svarbą palaikant etninę kultūrą bei siūlant visuomenei kultūros produktus. Vis tik kyla klausimas, ar kultūros centrai ribotų išteklių sąlygomis sugeba patenkinti vietos gyventojų kultūrinius poreikius. Tad straipsnyje nagrinėjama mokslinė problema yra tokia: kokie motyvai paskatina bendruomenės narius vartoti kultūros centrų siūlomus kultūros produktus, tokiu būdu sustiprinant kultūros centrų edukacinės veiklos vaidmenį? Atliktas kokybinis ir kiekybinis tyrimai 8 - Kybartų, Pagėgių, Švenčionių, Lazdijų, Pelesos, Rimdžiūnų, Sovetsko ir Gusevo - pasienio teritorijose veikiančiuose kultūros centruose leido identifikuoti šių kultūros centrų bendruomenių narių kultūrinius poreikius bei jų motyvavimo vartoti kultūros produktus ypatumus. Įvertinant skirtingas Lietuvos kultūros centrų ir Rusijos bei Baltarusijos pasienio teritorijose veikiančių kultūros organizacijų (lietuvių kultūros centrų, lietuvių išeivių bendruomenių ir kultūros namų) veiklos aplinkybes, lyginamasis požiūris atskleidė esminius vietos gyventojų motyvavimo panašumus ir skirtumus, sudarančius prielaidas šių procesų valdymo pagerinimui.

REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: kultūros centrai, motyvacija, kultūros produktai, Lietuva.

Editorial correspondence:

Scholarly papers Transformations in Business & Economics
Kaunas Faculty
Vilnius University
Muitinės g. 8
Kaunas, LT-44280
Lithuania

Sitemap

Visits:

Valid XHTML 1.0 Strict