ISSN: 1648 - 4460

International Journal of Scholarly Papers

VU KHF

Transformations  in
Business & Economics

Verslo ir ekonomikos
transformacijos

  • © Vilniaus universitetas, 2002-2010
  • © Brno technologijos universitetas, 2002-2010
  • © Latvijos universitetas, 2002-2010
Straipsnis
Prekės ir santykių vertės priešprieša verslas-verslui gamybos santykiuose
Tomaž Čater, Barbara Čater

SANTRAUKA. Ilgalaikiuose verslas-verslui santykiuose nauda/vertė, pasitenkinimas ir lojalumas yra tikriausiai vieni iš trijų svarbiausių veiksnių. Remiantis ankstesniais santykių marketingo ir santykių paremtų konkurenciniu pranašumu tyrimais, straipsnio tikslas yra įtraukti į žinių apie klientų pasitenkinimą ir lojalumą pagrindą verslas-verslui santykiuose diferencijuojant tarp produkto ir santykio vertės, įtraukiant vartotojų konkurencinio pranašumo koncepciją į modelyje. Empiriniai rezultatai yra pagrįsti verslas-verslui ir klientas-tiekėjui santykiais 477 gamybos įmonėse registruotose Slovėnijoje. Rezultatai rodo, kad produktu grįsta vertė teigiamai veikia kliento konkurencinį pranašumą, o santykiais grįsta vertė teigiamai veikia kliento konkurencinį pranašumą, pasitenkinimą ir požiūrio lojalumą. Rezultatai parodė, kad Centrinės ir Rytų Europos pramonės klientai darosi labai panašūs į Vakarietiškas įmones tuo, kad jie reikalauja daug daugiau nei tik žemos kainos ir priimtinos produkto kokybės.

REIKŠMINIAI ŽODŽIAI: vertė, konkurencinis pranašumas, pasitenkinimas, lojalumas, gamyba, Slovėnija.

Editorial correspondence:

Scholarly papers Transformations in Business & Economics
Kaunas Faculty
Vilnius University
Muitinės g. 8
Kaunas, LT-44280
Lithuania

Sitemap

Visits:

Valid XHTML 1.0 Strict